Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vliv pandemie koronaviru na pracovněprávní vztahy
Nouzáková, Sandra ; Pichrt, Jan (vedoucí práce) ; Tomšej, Jakub (oponent)
Vliv pandemie koronaviru na pracovněprávní vztahy Abstrakt Diplomová práce se zabývá vlivem pandemie koronaviru na pracovněprávní vztahy. Cílem práce je zaměřit se na právní instituty, které se ocitly v centru zájmu v souvislosti s příchodem pandemie a posoudit, zda právní úprava byla dostatečná a jaký dopad měla na adresáty právních norem. Diplomová práce je rozdělena do sedmi kapitol. První kapitola je zaměřena na překážky v práci praktikované na situace, které vyvstaly s příchodem pandemie. Tato kapitola klade důraz na otázku, kdo nese, popř. by měl nést náklady za negativní dopady způsobené pandemií. Druhá, třetí a čtvrtá kapitola se věnují jednotlivým subjektům a míře, jakou byly dotčeny pandemií Covidu-19. Druhá kapitola se zaměřuje na zaměstnance pracující distančně a možné potíže, které jsou s prací mimo pracoviště zaměstnavatele spojené. Třetí kapitola se zabývá právním postavením povolaných studentů, kterým byla za nouzového stavu nařízena pracovní povinnost a vhodností využití tohoto institutu. Předmětem kapitoly čtvrté jsou pak zaměstnavatelé a jejich nárok na státní pomoc. Pátá, šestá a poslední sedmá kapitola mají základ v bezpečnosti a ochraně zdraví na pracovišti a zabývají se aktuálními otázkami spojenými s pandemií a taktéž s jejími možnými následky. Kapitola pátá poskytuje základní...
Vliv pandemie Covid-19 na samostatně žijící seniory
PROCHÁZKOVÁ, Linda
Bakalářská práce se zabývá popsáním vlivu pandemie covid-19 na samostatně žijící seniory. Na začátku práce je popsáno stáří a s ním spojené změny a úskalí. Dále je rozebírána problematika deprivace, izolace a separace. V poslední kapitole teoretické části se bakalářská práce zaměřuje na epidemie a pandemie. V této kapitole je popsán jejich vliv na lidskou psychiku a jak je zvládat za pomocí copingových strategií. Empirickou část tvoří výzkum zaměřený na vliv pandemie covid-19 na samostatně žijící seniory. V rámci smíšeného designu byly využity principy kvantitativních i kvalitativních metod. V kvantitativní části došlo ke komparaci samostatně žijících seniorů s těmi, kteří žijí s partnerem či rodinou. Kvalitativní část se zaměřila na bližší studii prožívání těch, kteří tuto pandemickou situaci musí zvládnout sami. Data, která byla použita pro tuto bakalářskou práci, pochází z výzkumného projektu JUPSYCOR, který získával informace za pomocí dotazníkového šetření během první vlny pandemie Covid-19 v České republice.
Změny úrovně vytrvalosti u vybrané skupiny žáků v důsledku pandemie Covid-19
Čápová, Markéta ; Vojtíková, Lenka (vedoucí práce) ; Chvostek, Lukáš (oponent)
V ČESKÉM JAZYCE V diplomové práci se zabýváme problematikou, zda opatření navržená a přijatá vládou v souvislosti s omezením šíření Covid-19 ovlivnila vytrvalostní schopnosti u vybrané skupiny žáků staršího školního věku. Zjišťovali jsme, zda došlo u probandům ke změnám ve vytrvalostních schopností, zda došlo ke zlepšení, stagnaci či ke zhoršení. V teoretické části jsou představeny vytrvalostní schopnosti, zdatnost, pohybová aktivita a protikoronavirové restrikce. Teoretická část se také zabývá, jakým způsobem přijatá protikoronavirová opatření dětem staršího školního věku ovlivnila život, zvláště pohybový režim. V druhé části jsme se zaměřili na testování žáků vybrané základní školy. K testování jsme použili jednoduchou metodu testování aerobní zdatnosti běh na 1000 metrů. Měření se zúčastnili všichni žáci druhého stupně dané školy. K měření jsme využili žáky druhého stupně všech ročníků a všech tříd. Hlavním cílem diplomové práce je zjistit, jak opatření přijatá v souvislosti se snahou omezit šíření onemocnění Covid-19 ovlivnila vytrvalostní schopnosti u vybrané skupiny žáků staršího školního věku. Zjistili jsme, že u sledované skupiny starších žáků a žákyň došlo k výraznému zhoršení úrovně vytrvalostních schopností.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.